bloggpaus

Hej på er, har haft en sk. bloggpaus, har verkligen inte haft ork att blogga de senaste veckorna.
Men nu är jag tillbaka! Hur är det med er? Själv är jag hur trött som helst. Ska snart ta och lägga mig faktiskt.
Har chillat ganska mycket de senaste veckorna.Vädret har ju varit ganska långt ifrån bra så finns inte så jätte mycket att göra.
Men nu de sista veckorna blir de inget chill här inte. Nästa vecka drar jag ner till skåne och besöker favorit städerna,båstad,helsingborg,halmstad och underbara malmö. Och två veckor efter det lämnar jag sverige, för då drar jag till underbara albanien, vilket ska bli helt underbart!
Måste säga att jag är riktigt ''taggad'' inför de kommande veckorna nu. 
Och även när jag är hemma från albanien drar jag ner till götet med världens bästa ida och de andra tjejerna, som är ett + i kanten.

känner att jag babblar lite för mycket nu, ah okej men då säger vi så hare gött
herrå / [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0