if you could be where i'm at

Hej alla söta blommor!
Hur är läget? Själv är humöret på topp och livet är helt underbart.
Och vädret ska vi inte ens snacka om, äntligen värme!
Försöker fixa bloggen, men råkade radera hälften av alla inlägg istället. Heh...
Jaja, imorgon drar jag iaf. ner till skåne, vilket ska riktigt kul.
Fick även veta att det är diggiloo nere i Båstad på fredag och då är ju vi där nere så gulliga Hilda som är med i ''diggiloo-gänget'' fixad gratis biljetter åt oss. Och resten av helgen drar vi till helsingborg och malmö!
Och jag lovar, ska uppdatera hela tiden, ska fixa inställningar och sånt på mobilen, så jag kan mobilblogga också!
Men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi lite senare, för nu ska jag ut och njuta av solen. pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0